Wednesday 21 September 2011

CINTA PERTAMA

 
Orang kata CINTA PERTAMA takkan pernah hilang, ia akan tetap kekal di dalam hati menjadi kenangan.

APA TU CINTA PERTAMA? Aku pun kurang pasti. Ada sesetengah kata boyfriend pertama kita lah cinta pertama -.-' Aku tak rasa macam tu sebab boyfriend pertama aku pun aku dah lupa siapa. Yelaa form 2 dah gatal nak couple. Mana nak ingat siapa dahh lelaki tu. Haha. Sure takut kan perempuan macam ni? 'Kacang lupakan kulit' *err ada kena mengena ke?* So, bagi aku cinta pertama dengan yang terakhir sama je. Yang di atas dah tentukan siapa jodoh kita :) So, dia lah cinta pertama aku, dan cinta terakhir :) Haaaa agak agak siapa eh? hehehe. Me also dont know. Jodoh semua di tangan Dia. Kalau lah aku boleh contact Dia, haha sure dah tanya siapa jodoh aku, apa dia tengah buat sekarang, dia suka makan durian tak *errr -.-' motif?*, dia handsome tak, dia pandai ke tak, dia tinggi ke rendah ke, kurus ke gemuk ke, hihihi ^_^ kan best kalau boleh buat macam tu.

And mungkin jugak PAK JABIT cinta pertama aku. upssss ;p Aminnnn. Kalau awak cinta pertama saya, means awak lah jodoh saya, kalau awak jodoh saya, means kita akan sehidup semati. Sweet tak hasmida azmi? ^_^ Awak selalu pesan jangan cakap benda yang tak patut, sebab ia akan jadi satu doa. Saya ingat tu. So, saya nak cakap benda baik baik je :) I hope we'll stay in each other's heart silently till my very last breath. Hold my words, PAK JABIT!

p/s : oh myyy, petang ni nak nyanyi dahhh. After practice since before raya lagi -,- damn! If im not performing well please kill meh. Practice sikit punya lama nyanyi tah pape memang patut makan kaki. Okay, till we meet again. byeee yolss~

No comments:

Post a Comment