Tuesday 27 September 2011

Am I beautiful?


'Girls you're amazing just the way you are'

Semua orang sibuk cakap pasal 'beautiful', so I think its time for me to describe what's the meaning of beautiful through my own eyes ;) Siapa tak suka perempuan cantik kan? Even aku pun akan terpegun seketika apabila ada adik manisss lalu depan mata. Indah sungguh ciptaan Tuhan. Then mesti akan terlintas dekat kepala otak ni, 'Kan best kalau aku cantik cun melecun macam tuuu' =.=' Tipu lah kalau korang tak fikir macam tu. Tapi ingat cantik tu tak kemana kalau perangai tu menyakitkan hati.

Have you guys ever heard one song from Katy Perry, Firework? Us, girls should be like firework. Burst up your own colour, let it shine, dont be shame in what you have and most important is, be yourself. You are beautiful just the way you are :)

Bagi aku lah kan, cantik ni bergantung dengan mata orang yang melihat. Ada yang kata dia tu cantik, aku kata tak cantik. Siapa lah agak nya dia tu kan? -.-' Tak boleh kasitau. Haha. Same goes to guys, ada yang kata aku cantik, ada yang kata tak. Tapi kebanyakannya kata yaa, MUAHAHAHA. perasan tak aku? :p Just joking. Tak cantik puuun. Bagus lah tak cantik, takda lah jantan asyik nak pandang. Takda la orang nak rogol aku. Takda lah orang berebut nak dekat aku. Takda lah aku rimas ramai sangat peminat. Ce fikir in a positive way =P cuba kalau korang cun cantik melecun meletup kebabomm kau memang tembam? HAAA, tak ke naya kalau ada jantan ikut balik sebab obses sangat dekat korang. Oh noooo =/ Tak ke susah ada bepuluh tak pun beratus or beribu jejaka yang berebut kan korang. Kalau berebut je takpa, tapi kalau dah start bertumbuk bagai, haaa lagu mana? Tak pun korang kena bomoh ke, minyak dagu keeee? Okay scary -.-' So better tak cun, better buruk je, lagi bagus. Boyf pun tak risau orang nak rampas awek dia. HAHA boleh tak fikir macam tu? #mongkenboleh

And bagi aku, kalau seseorang tu dalam dia cantik, means baik lah. Sure kecantikan dalaman tu akan dengan sendiri nya terpancar dekat wajah dia tuu. Macam aku lahh. HAHA -.-' okay gurau je. Ada sesetengah perempuan yang nampak a bit kasar and perangai pun macam tak senonoh, okay ni bukan aku =.=' tapi tak semestinya dia tu kasar, dia jahat or garang or jahat or menakutkan *ok apa aku cakap?* means dont judge a book by its cover lah =.=' Kenal dulu baru boleh judge okay? (:

So, kepada si gadis yang tak berapa nak cun tuu, korang jangan lah risau okay? Sure akan ada one special guy yang akan terima baik buruk korang. And yang akan nampak kecantikan dalaman korang. Trust me :) Haaa, time tu jangan lepas kan dia. Grab dia terus! ;) Nanti orang lain sebat baru menangis tak berlaguuu.

p/s : Dekat kolej aku ada minggu menutup aurat and anti couple. Tapi ada je yang bertudung labuh tu couple #apaceloptok
p/s/s : Udin bagi aku button 'TAK NAK COUPLE' nice :] Thanks udin.

No comments:

Post a Comment