Sunday 17 February 2013

Keep calm

Hari esok bermula perjuangan baru. Di tempat sama yang sejujurnya masih asing bagi aku. Ye aku ni terlalu susah nak bersatu dengan sesuatu. Perlukan sedikit masa. Atau mungkin banyak. Esok aku akan mula mengeluh seperti selalu. Merungut sana sini. Walhal satu kerja tak bergerak. Mungkin semua sibuk dengan azam semester baru. Tapi aku. To be honest, aku penat dengan dengan azam yang pengakhirannya cuma masih azam yang dah berhabuk. Sebab tu aku malas nak tanam apa apa. Cuma aku berdoa supaya pintu hati aku ni dibuka seluasnya untuk aku tempuh semester ni. Supaya hati aku tak sekeras dulu tak seego dulu. Ingat hasmida, ego kau tu tak bawa ke mana. Aku tak tahu apa bakal aku tempuh kali ni. Tapi aku harap semua nya baik saja. Kalau ada yang tak baik, harap hati aku keras lah nak lalui. Tak nak nangis rengek macam budak lagi. Buat malu.Yang lepas tu aku tinggal sebagai pengajaran dengan harapan tak akan berulang. Hari esok akan lebih baik harapnya.

KEEP CALM
AND
MOVE ON 

No comments:

Post a Comment